Muutamana keväänä on ollut lokkipari pesimässä viereisen matalamman talon katolla. Sitä en tiedä onko sama vai eri pariskunta. Niitä on kiva seurata. Isälokki käy päästämässä äitilokin syömään ja tulee siksi ajaksi poikasten kanssa. Kyllä ne molemmat tuovat poikasille ruokaa.

IMG_1529.jpg

Tuon maton olen virkannut sukkahousuista leikatuista kuteista. Se on aika vanha. En edes muutamaan vuoteen ole oikein paljon käyttänyt sukkahousuja, kun minulla on pitkien housujen alla pitkät alushousut. Se on niin mukava vaatetus.

IMG_1907.jpg

Tuo on taas auringonnousu ja olen ottanut kuvan parvekkeeltani. Siinä on kirkko ja vesitorni.

IMG_1266.jpg

Pienestä muovipurkista, jossa on ollut sutattuja puolukoita olen virkannut kännyköilleni pienen ämpärin. Se on aika luonikas. Lisään puolukoihin vain sokeria ja ne ovat oikein hyviä. Olen ostanut niitä aika paljon. Niitä myydään vakituisesti minun ruokakaupassani. Puolukat ovat ihan hyviä ruuan kanssa ja sitten tykkään "puolukkasutusta". Siihen tulee joukkoon ruisjauhoja. Ja nyt tuo purkki on luonikas kännyköiden kanssa. Mukava viedä huoneesta toiseenkin, saa sangasta kantaa.

IMG_1320.jpg

Siinä vanhat muistelut ovat tällä kertaa. Nyt täällä on oikein kaunis ilma. Aamulla taisi olla pari-kolme astetta pakkasta mutta nyt on jo viitisen astetta lämmintä. Mittarissa johon paistaa suoraan aurinko on lämmintä jo 25 astetta, mutta eihän se ole todellinen lämpö. Eikä tuule oikeastaan yhtään, jotan ilma on mitä hienoin. Kävin jo roskiksellakin ilman hienouden tähden, ei olisi pakko ollut. Nykyisin jaksa tehdä vaan erittäin lyhyitä lenkkejä.

Jos vaan teille sopii niin lähtekää lenkille.