Viime vuonna ennen joulua Olli yritti kovin juksuttaa minulle, ettei joulupukkia ole olemassa. Emme me kumpikaan antaneet periksi, vaikka kyllä me ihan sovussa keskustelimme aina.
Heille ei ollut enää tilatti pukkia vaan lahjat oli kuusen alla. Sitten joskus alkuillasta, kun meinasimme juuri ruveta jakamaan lahjoja niin Elisan puhelin soi. Elisa sieltä hihkaisi, että älkää jakako vielä. Puhelun loputtua hän sanoi, että se oli joulupukki joka kysyi, että olemmeko kotona ja voiko hän poiketa käymään. Taisi mennä viisi minuuttia niin pukki saapui. Hänellä oli viulukin mukana ja soitti Sylvian joululaulun, joka on minun lempilauluni. Ja se oli yllätys meille ihan jokaiselle tämä pukin tulo, että kyllä minä olin oikeassa.
Elisalla oli viime vuonna Fb;ssa kuva tästä oikeasta joulupukista. Minä sen sieltä pihistin tähän.



Rauhallista ja Siunattua Joulua kaikille!