Turussa on kirjamessut. Kävin siellä ja samalla myös ruokamessuilla, jotka olivat myös siellä.

Osallistuin aika monen ohjelman seuraamiseen siellä. Ensin oli Tapani Kiminkinen. Hän puhui oikein hyvää asiaa vanhusten hoidosta.
Tuomas Kyrö on minun lempparini Mielensäpahoittajana. Ensimmäinen haastattelu oli kirjan" Mielensäpahoittaja ja ruskeakastike" pohjalta. Sitä oli seuraamassa valtava määrä ihmisiä, että muutkin tykkää hänestä.
Sitten oli toinen haastattelu, jossa olivat Tuomas Kyrö ja Antti Kyrö. Kirjan nimi on "Pukki laivalla". Se on lastenkirja ja Tuomas on kirjoittanut ja Antti kuvittanut sen. Se oli erittäin hauska tilaisuus. Tuomas Kyröstäkin tuli esille ihan toinen puoli kuin mielensäpahoittajana. Vaikka hän on silloinkin hauska, muttei naura niin paljon vaan on aika totinen.
Kyllä minä muitakin kirjailijoita jonkun aikaa aina välillä kuuntelin ja välillä katselin kirjoja ja välillä sitten olin siellä ruokamessujen puolella. Ostin ainoastaan syötävää enkä yhtään kirjaa. Kerrankin onnistuin niin.
Koko päivä oli aika kovaa sadetta, mutta Turussa pääsimme ihan messukeskuksen ovelle ja sitten bussi taas haki meidät ovelta, ettei se sitten haitannut.
Olin niin rättiväsynyt, että nukahdin bussissa ja nukuin Turusta Mynämäelle saakka. Se virkisti aika paljon, mutta olen nytkin väsynyt. Taidan olla kuitenkin niin väsynyt ettei välttämättä uni tule. Mutta mukava reissu oli.