Joskus monta vuotta sitten, kun tuli vielä pidettyä sukkahousuja niiin leikkasin niistä kuteita joista virkkasin maton. Siihen tuli kuviot ihan itsestään, kun oli monenvärisiä sukkahousuja ja polvisukkia.

IMG_1907.jpg

Minulla on siinä jalkojen alla nahkapalli ja käsinojassa on kassi, jossa on kudin joskus virkkauskin.

IMG_1917.jpg

Siinä on sitten mukava tehdä käsitöitä samalla kun katsoo telkkaria. Jos Inka on minun kanssani niin hän on usein tuossa minun sylissäni, silloin en sitten kudo vaan silittelen ja rapsuttelen Inkaa.

Siitä keinutuolista on kiva katsella ikkunasta uloskin, kun näen kirkon, museon ja vesitornin. Hienot näkymät.

Kyllä tuo keinutuoli on niin mummun näköinen paikka ettei eilenkään, kun oli raamattupiiri niin kukaan muu ei siihen istunut. En minä raamattupiirissä kuitenkaan kudo.

DVD:ssä katsoin ensimmäisen kauden Kotikadusta. Jouduin odottamaan jatkoa ja sinä aikana minulla oli Ruusun aika. Sain ne tänään loppuun ja eilen Marketta toi Kotikadun toisen jakson eli vuodet 1996-1997. Aloitin katsomaan sitä tänään Inka sylissäni.