Olen ihmetellyt, kun lokit hiukan vaan käyvät katolla mutteivät ole tulleet takaisin vielä. Onko siinä sitten ollut se, että on  ollut liian kylmää munimiseen. Saa nyt sitten nähdä kuinka käy heidän kanssaan.

Tänään aamulla alkoi ikkunaremontin tiimoilla tapahtua. Eli tuotiin ikkunat jo valmiiksi. Ennen yhdeksää ihmettelin, että mitä ääniä ulkoa kuuluu ja menin parvekkeelle katsomaan ja näkymä oli tälläinen

IMG_1582-normal.jpg

eli siellä oltiin tuomassa ikkunapakettia. Pari tuntia touhusivat ja tältä tällä puolella taloa näytti

IMG_1584-normal.jpg

sitten oli tuotu jo noin paljon ikkunoita, tai onhan niitä enemmän. kun on koko talon mittaan tuollaista.. Puolen päivän aikaan lähdin lääkärille ja silloin myös toiselle puolelle taloa tuotu paljon ikkunoita eli kaikki varmaankin oli tuotu. Heidän pitäisi vielä tällä viikolla aloittaa työt, muttei minulla ole mitään tietoa mistä päästä taloa aloittavat homman. Siinä on sitten huusolli sekaisin ja pölyä varmaan tulee.

Omalääkärini määräsi minulle rautatabletteja mutta muuten hän oli ihan tyytyväinen minuun. Hän olikin ihmetellyt, kun minulla on hemoglobiini  ollut aina oikein hyvä, että mistä johtuu, mutta nyt  kun hän kuuli, että olen ollut jo seitsemän kertaa sytostaatissa niin ei enää ihmetellyt.

Oikein kaunista ja aurinkoista on ollut mutten jaksanut lähteä ulos kun olin niin väsynyt ja otin parit nokosetkin. Ja huomenna minulla on sitten hammaslääkäri, kun se yksi hammas lohkesi niin laitetaan se kuntoon.

Eilen oli pari aika kovaa ukkoskuuroa ja satoi oikein kaatamalla.