Eilen otin viimeisen tabletin lääkekuureistani. Hiukan jäi yskänlääkettä pahanpäivän varalle. Sain hyvät ja sopivat lääkkeeet ja olen aika kivassa kunnossa. Vähän väsyneempi olen vielä kuin tavallisesti.

En vielä viitsi mennä nukkumaankaan, kun ei ole vielä uni. Olen päivällä nukkunut kaksi kertaa. En tiedä kehtaanko kertoa mikä minua nukuttaa. No kerrotaan nyt kuitenkin. Luen kirjaa, joka sai Finlandia-palkinnon. Siis Ulla-Lena Lundbergin "Jää". Sitä kehutaan kaikissa arvosteluissa ja onhan se ihan mukava, mutta joka kerta kun luen sitä niin minulle tulee hirveä uni ja nukahdan. Ei siis ilmeisesti ole oikein minun kirjani.

Ulkona on nyt oikein kaunista, kun pyryttää pikkuhiljaa ja on niin puhdasta ja valkoista. Kyllä siellä kuitenkin varovainen täytyy olla ettei kaadu. Suojateillä on liukkaita kohtia.

Minä poltan kynttilöitä mieluummin parvekkeella kuin sisällä.