Päivä on mennyt taas mukavasti. Juhalla oli heinäkuun lopulla synttärit ja hän lupasi sen kunniaksi tarjota Marketalle, muksuille ja minulle ruuat jossain. Tänään nyt vasta kävimme syömässä. Puolenpäivän aikaan Marketta haki meidät ja menimme LaBambaan. Siellä on tarjolla myös lastenannoksia ja Olli sai nauravat nakkinsa. Elisa otti jonkun italialaisen salaatin ja Marketta ja Henni ottivat, jos nyt oikein muistan niin viinerleikkeen, mutta ainakin jotain sinnepäin. Juha ja minä otimme sveitsinleikkeen. Se olikin oikein maukas ja herkullinen ja sen kanssa oli maalasiranskalaisia perunoita ja ne oli oikein maukkaita ja hyviä.

Marketta oli aamupäivällä tehnyt omenapaistoksen ja hän ehdotti, että menemme heille jälkiruualle. Kyllä se meille molemmille sopi. Emme kuitenkaan heti jaksaneet syödä sitä. No me huilasimme ja iltapäivällä se maistuikin jäätelön kanssa hyvältä. Kyllä sitten vielä kahvitkin juotiin (siis Juha ja minä, ei toiset).

Kun Marketta lähti tuomaan meitä kotiin niin hän otti koirat mukaan ja jätimme ensin Juhan kotiin ja me teimme koirien kanssa lenkin ja sitten Marketta toi minut kotiin.  Nyt on jo sitten niin myöhäinen, etten enää muuta tee kuin vähän luen ja täytän jotain ristikkoa. Viime viikolla, kun minulle tuli siitä ristikkolehdestä, jonka Marketta tilasi minulle äitienpäivälahjaksi uusi numero niin siitä näin, että olen voittanut 10 euroa. Hieno juttu.