Meniköhän se oikein, onko nyt sellainen? Taas on viikko vierähtänyt, enkä ole mitään tehnyt. En tiedä miksi olen niin väsynyt. Tottakai kaikki pakolliset tulee tehtyä ja yritän näytellä pirteämpää kuin olen.  Lauantaina veimme äidin ja isän haudalle kauniin narsissin. Se on pääsiäisen näköinen ja maanantaina on isän syntymäpäivä. Silloin aina liputetaankin. Hän täyttäisi 109 vuotta.

Eilen olin Mirjan kanssa sanajumalanpalveluksessa. Siellä olivat myös Juha ja Leena S. Nyt mekin menimme Mirjan kanssa kirkkokahville ja Juha tuli sieltä minun  luokseni. Minulla oli Marketan tuomaa lasagnea ja söimme oikein herkullisesti.  Aamulla oli oikein kurja ilma, isoja räntähiutaleita satoi, mutta päivän aikana kirkastui ja tuli kauniimpaa.

Huomasin eilen, että minun olohuoneen matossani on toisessa päässä pieni riistymä. Sen voisi vielä neuloa, mutta en viitsi. Alan katsella uutta mattoa, jos sekin vähän piristäisi.

Tänään on aamusta asti paistanut  aurinko kauniiisti. Aamulla oli pakkasta 9 astetta, mutta nyt on pari astetta lämpimän puolella. Niin paljon aurinko lämmittää eikä edes tuule. Minäkin pakotin itseni ulos ja menin lenkin kautta kauppaan.

En mitään olisi tarvinnut, mutta kyllä aika monenlaista sitten ostin. Muunmuassa ristikkolehden ja 6 jäätelöpuikkoa. minulla on uusi intohimon kohde ja se on aito lakujäätelöpuikko. Olen lukenut  tarkkaan selosteen eikä ole salmiakkia, kun siitä en tykkää. Senverran pidän itseni kurissa etten saman päivänä syö montaa jätskiä. Siellä oli nyt niin kauniita narsisseja, että ostin parvekkeellekin, vaikken ole nyt aikonut ostaa sinne mitään kukkia. Olen viikolla jo "istuttanut" sinne amppeleihin pelakuita, siis muovisia, kun ne sopivat minulle paremmin.

Hyvää Pääsiäistä Kaikille!