Kerroin varmaan siitä, kun innostuin katsomaan näitä vanhoja suomalaisia telkkarisarjoja, joista on tehty DVD:t. Olen nyt katsonut Heikkiä ja Kaijaa, Rintamäkeläisiä ja Hovimäkeä. Katsoin niitä tietokoneellani. Aamupäivällä Marketta toi minulle tuollaisen mustan vempeleen, ja yhdisti sen telkkariin, että voin nyt katsoa siitä

IMG_1800-normal.jpg

Komeasti se näkyi. Rintamäkeläisistä on 5 DVD:tä ja kaikissa on 6 jaksoa.

IMG_1801-normal.jpg

Rintamäen Leena ja Antti siinä keskustelevat eikä Leena oikein tykkää kun Antti on ruvennut korjaamaan jotain hevosen ohjaimia vaikkei enää ole hevostakaan eikä uuttakaan tule

IMG_1802-normal.jpg

Honkosen Veikko on tuonut Helmin harmiksi mopon keittiöön korjaamisen ajaksi. Helmi toi kaupungista jonkun vaijerin siihen Veikolle, että hän saa sen korjattua

IMG_1803-normal.jpg

Olen tänään katsonut vaikka kuinka monta jaksoa, kun näkyy suurempana ja keinutuolissa istuen tai sohvalla löhöten on mukavampi katsoa kuin tietsikasta oli.

En yhtään muista niitä tapahtumia, henkilöt on kyllä hyvin muistissa. Ohjelmat ovat muuten vielä mukavampia kuin muistelin, että on tosi kivaa ajankulua. Ne on minulla kirjastosta lainassa ja muistakin ohjelmista on tehty DVD, että kyllä minulla katseltavaa riittää. On se hienoa, kun syömisten ja siivousten ja kauppareissujen lisäksi vielä huolehditaan minun huvituksistanikin. Täytyy nyt oikein syventyä, että mistä kaikista ohjelmista on tehty DVD:t. Ei sitten ole väliä vaikkei uusia viitsi katsoakaan kun katsoo näitä. Amazing Race on sellainen, että sitä katson ja se alkoi tänään.

Olen tänään kiertänyt korttelinkin kun oli niin hieno ilma. En kuitenkaan pidempää lenkkiä tehnyt.