Liisa ja Viima ovat viikonloppuhoidossa Pyynpäässä. Tänään aamulla he Inkan ja Marketan kanssa lähtivät aamulenkille meille päin. Minä lähdin täältä heitä vastaan. Inka huomasi jo hyvin kaukaa minut. He kääntyivät takaisin kotiin päin ja minä otin Inkan talutettavakseni ja Liisa ja Viima jäivät edelleen Marketalle. Minä en pärjäisi kolmen koiran kanssa.

Olin siellä sitten koko päivän ja tulin kyydillä kotiin, kun Henni lähti elokuviin. Marketta laittoi minulle syötävää mukaan vaikka kuinka paljon, riittää moneksi päiväksi. On perunamuussia, wienerleikettä, savumakrillia, uuunilämmintä kakkoa (se on muualla hiivaleipää) ja suklaaneliöitä.

Ihan hyvä, kun omat eilisen kauppareissun ostokset olivat tämän näköiset

IMG_1924.jpg

No taitaa minulla olla kotonakin jotain, etten olisi tarvinnut kaupasta mitään, mutta joskus iskee herkutteluhalu ja lähdin vähän ulos kävelemään.

Ostin myös joulukalenteriarvat meille kaikille, myös itselleni. Olen ostanut sellaiset jo vaikka kuinka monena vuonna. Että se taitaa olla jo perinne.

IMG_1920.jpg

Hyvää pikkujoulua kaikille!