Huomenna alkaa sitten Vuodatuksen laittama pakkoloma meille. frown Saa nyt sitten nähdä millaisena se alkaa toimimaan jatkossa. Harmittaa kun kesän jälkeen on nyt tottunut tähän nykyiseen. En silti oikein tiedä mitä muuttui Vuodatuksen remontin ja mitä minun uuden koneeni tähden, kun ne oli samaan aikaan. Muuttuisi nyt sitten edes vähän paremmaksi, kun joutuu uuteen totuttelemaan. Ja toivottavasti riittää viikko taukoa.

Tänään on ollut oikein hieno ilma ulkona. Pakkasta oli viisi astetta, ei tuullut yhtään, aurinko paistoi ja viikonloppuna tullut lumi oli vielä puhtaan valkoista.

Minun kävelyni on ollut syksyn flunssan ja keuhkotulehduksen jälkeen ihan olematonta. Nyt on väsymys vähän alkanut helpottua. Olin koirien kanssa pienellä lenkilläkin. Senjälkeen söin. Ruokana oli Elisan tekemää wokkia. Se oli oikein hyvää, mutta maustetumpaa kuin minun tekemäni ruoka. Sitten otin oikein kunnon päiväunet.
Voisinkin laittaa tähän vielä näistä minun mussukoistani kuvat. He nukkuvat aina minun kanssani. Nämä kuvat olen kuitenkin ottanut Elisan fb:sta.

Tässä Inka nukkuu sohvalla.


ja tässä Liisa on Elisan sängyssä.


Leppoisia ulkoilupäiviä kaikille! smiley