Lauantaina olin Eurajoella Luodolla päivän. Siitä kerroinkin jo edellisessä postatuksessa.

Eilen olin Marketan luona. Siellä grillasimme pihalla ja ilmakin oli niin suosiollinen, että söimmekin ulkona. Olimme myös saunassa. Voisi sanoa, että vietimme venetsialaisia. Tuli kuulemma loput hiilet ja sytytysnesteetkin käytettyä.

Tänään olen ollut Lapissa seurakunnan leirikeskuksessa Narvijärven rannalla. Siellä oli lähimmäispalvelulaisille järjestetty virkistyspäivä ja syksyn alkajaiset. Meitä oli siellä joku kolmisenkymmentä henkeä. Oli oikein mukava päivä, hyvää ruokaa ja mukavaa ohjelmaa. Joku kolmisenkymmentä henkeä meitä siellä oli, kun olivat molemmat keskustan ja lapin lähimmäiset.

Minä en kuitenkaan tapani mukaan ollut saunassa enkä uimassa, mutta meitä oli ihan kiva porukka, jotka juttelimme ja katselimme maisemia. Järvikin oli ihan tyyni

IMG_1748-normal.jpg

Oli siellä komea kaadettu kantokin. On varmaan ollut aika iso puu

IMG_1750-normal.jpg

Huomenna illalla on sitten taas raamattupiiri minun luonani, syksyn merkki sekin. Se kestää pari tuntia ja on joka toinen viikko.

Ensi maanantaina alkaa myös Café Caritas. Se on maanantaisin päivällä joka viikko ja kestää yhdellä kerralla puolitoista tuntia.

Se on metkaa, kun koko kesän aikana ei ole ollut mitään tapahtumia ja nyt sitten useampana peräkkäisenä päivänä on jotain.