Eilinen päivä meni ihan kotona ollessa. Taisin istua suurimman osan päivästä parvekkeella lukemassa ym. Siellä oli niin kiva olla, kun torstaina Marketta kävi pesemässä parvekkeen lasit ja lattian. Oli ihan sopiva ilmakin siellä oloon.

Tänään olen ollut heidän kanssaan katsomassa Ollin jalispelejä. Pojilla on turnaus viikonloppu ja 3 peliä on ollut tänään ja sama vielä huomenna. Näissä peleissä on kaksi kahdenkymmenen minuutin erää. Ensimmäisen pelin voittivat ja pari hävisivät. Pelien välillä kävimme heillä syömässä ja kahvilla. Oli kaunista auringonpaistetta, mutta katsomossa oli hiukan viileää tuulen vuoksi.

Tänään minulla simahti se kännykkä, joka jo pääsiäisen aikoihin oikkuili. Henni antoi minulle vanhan kännykkänsä.

Ensimmäisenä tuossa on nyt minun uusi (Hennin vanha) kännykkäni sitten keskellä on toinen  joka on myös käytössä ja josta pidän. Viimeisenä on se simahtanut, enkä ole siitä koko aikana oikein tykännytkään.

IMG_0928-normal.jpg

Tämä uusi tuntuu oikein mukavalta. Hiukan tietysti on totuttelemista, mutta olen jo vienyt muistutuksiin kaikkea tärkeää muistettavaa. Ihan hyvin onnistui. Ja olen jo yhteen puheluun vastannutkin. Se oli Juha joka soitti.

Äsken kävin suihkussa ja sen ja runsaan ulkona olon vuoksi on nyt ihanan raukea olo.