Taas on viikko mennyt tosi nopeasti. Viime torstaina olin Marketan kanssa teatterissa katsomassa Housut kintuissa. Ei ollut näitä vanhoja näyttelijöitä enää kuin Ritva Loijas. Jotenkin harmittava juttu. Onneksi sentään edes yksi. Mitenkään uudempia loukkaamatta.

Perjantaina Marketalla oli iltavuoro, joten olin heillä. Lauantaina Sylvi oli kahvilla. Sunnuntaina oli äitienpäivä. Silloin olin melkein koko päivän Omppulassa. Välillä kävimme mätsärissä katsomassa. Liisa tuli oman sarjansa neljänneksi. Onnea Liisa ja Elisa.

Maanantain oli CC, tiistaina ei mitään erikoista. Keskiviikkona olin Ollin seuraneitinä. Ollilta otettiin kaksi kulmahammasta pois ja hän oli urheilu- ja liikuntakiellossa koko loppupäivän. Illalla Linda tuli heille kylään. Minäkin olin silloin vielä siellä. Kiva nähdä.

Tänään olen ollut Miskan eli Leenan 60-vuotis-synttäreillä Nuortentalolla. Siellä oli tosi paljon väkeä ja ohjelmaa. Mukava tilaisuus.