Tämä oli seurakunnan, kaupungin ja kulttuuritoimen yhteisesti järjestämä. Mietin vähän, että voinko mennä tälläiseen tapahtumaan ja millainen se mahtaa olla. Mietinnän lopputulos oli, että menen.

Ensin oli kirkossa kansanlaulumessu. Siellä oli Ville pappimme ja musiikista vastasi kansanpelimanneja useilta eri paikkakunnilta Satakunnasta. Anna-Mari Kaskinen oli tehnyt laulujen sanat. Kyllä ne hyvin sopivat kansalaulujen nuotteihin ja olivat komeat laulaa.

Messun jälkeen oli kahvitus Seurakuntatalolla. Siellä oli Terhi työnsä puolesta toivottamassa tervetulleeksi ja oli hienoa nähdä taas. Siinä me sitten halailimme ja Terhi silitteli minun päätäni ja kehui kuinka hieno ja suloinen se on. Minulla on jo aika paljon uutta tukkaa.

Kahvipöydässä sattui niin kivasti, että Heli (minun entisiä työkavereita) tuli istumaan minua vastapäätä ja siinä sitten kävimme läpi molempien kuulumiset usean vuoden ajalta.

Olen oikein tyytyväinen iltapäivääni. Aurinkokin paistaa komeasti, on niiin hienon näköistä.