Aamulla oli kymmenen astetta pakkasta. Se on ainakin kylmintä mitä minä olen tänä syksynä huomannut. Siitä oli kiva kun ei tuullut yhtään. Ei siis yhtään, mikä on aika harvinaista. Aamulla olin Mailin kanssa messussa. Olin myös kirkkokahvilla.

Senverran olen tänään käynyt lenkillä, että vein amerikan joulukortin postilaatikkoon. En ole vielä muita kirjoittanutkaan. En millään viitsisi ruveta hommaan. Lykkään ja lykkään sitä aina jollain syyllä. Ei siis mitään oikeaa syytä. Nytkin tulin tätä kirjoittamaan, kun en viitsinyt ottaa joulukorttihommaa aloitukseen.

Olen kutonut muutaman parin sukkia. Tykkään enemmän kutomisesta kuin lankojen päättämisestä. Eilen sitten ajattelin, että täytyy nekin tehdä loppuun asti ja niinpä sitten päättelin, eikä siinä kauaa mennyt. Siinä on nyt sitten kuvassa näytillä urakoimani homma valmiina.

IMG_1284-normal.jpg