Eilen Marketta haki minut heille jo ennen töihin menoaan. Henni oli kotona, mutta nukkui silloin vielä. Olli lähti melkein heti kouluun, mutta tuli kotiin minun siellä ollessani. Minulla oli mukana sukankudin ja kirja. Sitten pelasimme Hennin kanssa Skippoa. Kävimme Inkan kanssa metsässäkin katselemassa. Marketta lähti melkein heti töistä tultuaan viemään Ollia harkkoihin ja samalla Hennin kanssa toivat minut kotiin.

Illalla Elisa, Jesse, Liisa ja Viima tulivat. Elisalle tuli mieleen, että hän imuroimisen lisäksi putsaa myös jääkaapin taustan, kun Jesse oli niin voi nostaa jääkaappia. Liisa istui kauniisti ja katseli toisten siivoamista, mutta Viimalla oli koko ajan vauhti päällä. Ei hän mitään pahaa tehnyt, muttei pysynyt yhtään paikallaan.

Aamulla Marketta toi töihin mennessään Inkan minun luokseni. Päivällä menimme lenkille kanalin rantaan ja Inka sai määrätä mistä kuljimme. Kyllä hänelle oli paikat ja reitti selvää. Teimme sen hiukan erilaisena kuin minä olen tehnyt, mutta joka kohdasta olemme kyllä kulkeneet. Oikeastaan me yhdistimme kahta eri lenkkiä ja tästä tulikin oikein hyvä. Äsken Marketta kotiin mennessään haki Inkan. 

Laitan tähän kuvan kaupungintalon tornista aamuauringossa

IMG_1777-normal.jpg

Sitten iltapäivällä ei aurinko enää paistanutkaan

IMG_1780-normal.jpg

Kyllä tuossakin kuvassa, vaikkei olekaan punaisen värikäs niin kyllä siinä omaa kauneuttaan ja tunnelmaa on. Varmaan muutaman päivän päästä on taas erinäköinen, kun on tullut puihin enemmän ruskan kirjavuutta.