Olen edelleen Marketan luona. Olen toki tullut paremmaksi. Ainoastaan keskiviikko iltana olen ottanut ylimääräisiä lääkkeitä. Maanantaina kävi lääkäri täällä minua katsomassa. Hän oli saanut ensiavusta tiedot että olin siellä toista vuorokautta tiputuksessa ja saanut lääkettä aika paljon ja tuli sillä mielellä, että pitää varmaan laittaa kipupumppu ja ehkä muihinkin lääkkeisiin lisäystä. Kyllä olikin iloisesti yllättynyt, kun olinkin paremmassa kunnossa, eikä lisätty mitään lääkettä. Päinvastoin lääkkeitä olen ottanut vähemmän. En ole nyt ottanut ylimääräistä lääkettä muuta kuin keskiviikko iltana. Silloin olin kyllä aika kipeä, mutta meni yhdestä satsista ( 2+1 tablettia) ohi. Kotisairaalan hoitaja soitti keskiviikkona ja pitäisi soittaa vielä tänäänkin ja kysyä vointia. Olen joka päivä ollut hiukan parempi.

Aimo soitti ja lupasi lähteä minua katsomaan. Kysyi missä olen, että tietää mihin tulee. Otin äsken pienet nokoset. Jaksan sitten jutella hänen kanssaan. Eilen join eka kerran hiukan kahviakin täällä, joten voimme yhdessä herkutellakin. Meillä on Ollin leipomia pikkupullia, joita Henni antoi pakkasesta. Sitten on suolakeksejä ja sydänpipareita . Ne on nyt oikein herkkua.

Eilen illalla Marketta toi minulle kotoa käsityön ja olen aamupäivällä hiukan kutonutkin. Ne on alotetut sukankutimet. Teen sukat oikein raidalliseksi, joten saan sitten suunnitella raitoja, kun suunnittelu on kivaa.