Lähdin nyt evakkoon, kun epäilen, että jo huomenna voivat ikkunamiehet tulla minun luokseni. Jos ei vielä huomenna niin sitten kuitenkin ylihuomenna. Olen pois heidän tieltään eikä itsekään olisi kiva olla siinä, kun vieraat miehet touhuaa. Käyn kuitenkin huomenna katsomassa siellä, että ovatko jo minun luonani hommissa.

Pari unohdusta jo huomasin. Yksi lääke, mutta otan sen sitten huomenna kun käyn. Neljän päivän lääkkeet pakkasin mukaan, en kuitenkaan tiedä kuinka monta yötä olen. Ja hammasharja myös unohtui, mutta sain Marketalta uuden.

Inka on ihan ihmeissään meidän touhuista, kun minun luonani on kaikki huonekalut nostettu huoneiden toiselle puolelle ja verhot otettu pois ikkunoista. Parvekelasit avattu ja parvekkeetkin tyhjennetty. Ja sitten minäkin tulin vielä illalla tänne. Ensi yönä nukumme varmaan samassa sängyssä.

Tuleekohan unikaan, kun on vaikka kuinka pitkä aika, kun olen ollut yötä pois kotoa.