Olen nyt saanut valmiiksi sen tuubihuivin, jonka melkein valmiiksi saatuani riistin. Kudoin sen sitten paljon kapeampana ja se on paremman näköinen ja tuntuinen. Nyt olen siihen tyytyväinen, en silti tiedä tuleeko sita kuitenkaan niin kovin paljon pidettyä.



Otin siitä kuvan, kun se kaulassani pari kertaa kierrettynä. Kuvan otin peilistä



Olen moneen kertaan ihmetellyt, kun Marketan pihalla käy niin paljon pienenkokoisia talitiaisia. Niitä pieniä on ollut enemmän kuin täysikasvuisia. Olen ajatellut, että oliko keväällä pesintä myöhässsä tai ovatko ne tehneet kaksi poikuetta kesän aikana. Juttelin sitä viime lauantaina Ailillekin, ja hän sanoi, että hän on myös ihmetellyt, kun Annen pihalla käy niin paljon talitintin poikasia.
Eilen tuli Apu ja siinä oli  keskiaukeamalla kuvia yleisimmistä talvilinnuista. Siinä oli ensimmäisenä talitiainen ja toisena sinitiainen. Ne on aika samannäköiset, mutta sinitiainen on pienempi. Olen nyt sitä mieltä, että olen luullut sinitiaisia talitintin poikasiksi. blush