Tänään on ollut monenlaista touhua. Juhakin kävi tänään pitkästä aikaa ja tarjosin oikein ruokaakin hänelle. Hän on ollut pari viikkoa kuntoutuksessa Ruissalossa.

Kävin hoitamassa hamsut äsken. Tein kävellen matkan niin tuli lenkki samalla. Perillä join mukillisen tuoremehua ja luin Uuden-Rauman. Roope ja Selma nukkuivat, etten nähnyt niitä ollenkaan. Mutta tämä meidän pirtsakka Minttu, hän tuli pyytämään syliin ja kun laitoin takaisin häkkiin niin hän pyysi uudestaan. Pitihän minun ottaa ja siinä sitten lepertelimme vaikka kuinka kauan. Siinä suhteessa minä olen oikein  tyypillinen satakuntalainen, että mukulien kanssa ei leperrellä mutta elukoitten kanssa kyllä. Ajattelin siinä Minttua silitellessä ja sille puhellessa, että joku joka ei tykkää eläimistä pitäisi minua ihan pöhkönä. Mutta ajatelkoon ja minä nautin eläimistä.

Laitoin äsken saunan päälle. Odottelen tässä Ollia kotiin, kun varmaan jäkisharkat on jo tainneet loppua. Voi olla ettei Olli tule saunaan, kun harkkojen jälkeen on ainakin suihku ja joskus on saunakin.

Ulkona on nyt niin pimeää, että taidan mennä taas laittamaan parvekkeelle kynttilän palamaan.