Tänään kävin sitten Reijo-lääkärini vastaanotolla. Kaikki labrakokeet oli näyttäneet aika hyviä tuloksia. Flunssarokotuksen ottoa hän taas suositteli, mutta se rokotus keuhkokuumetta vastaan, joka viime talvena annettin niin se on vielä voimassa, joten sitä ei tarvitse vielä ottaa. Hän oli sitä mieltä, että minun pitäisi taas puolen vuoden kuluttua mennä labraan ja hänen vastaanotolleen. Sitten hän myös muistutti, että menen diabeteshoitajan vastaanotolle.
Minun lääkärini oli mielestäni vähän tyytymätön (minun lisäkseni) liikuntani määrään. Sitä hän mm. kysyi, että kävelenkö sauvojen kanssa vai ilman. Nyt olen kävellyt ilman, kun olkapääni kipettyi, mutta siitä on jo muutama vuosi aikaa. Pitäisiköhän kokeilla uudestaan ja edes jonkun verran. Hän kysyi sitten myös käynkö koskaan uimahallissa tai kuntosalilla. Uimassa kävin ennen toista leikkausta aika usein, mutta sen jälkeen en montaakaan kertaa ja nekin ihan lepsusti. En yhtään vesijuossutkaan. Kuntosalilla en ole käynyt lainkaan. Nyt mietin oikein tosissani, että jos lisäisin kävelyäni, vaikken oikein jaksaisikaan. Voi olla, että sitten kuntokin edes hiukan paranisi ja sitten jaksaisikin paremmin. Taitaa siinä, jos oikein rehellinen olen niin väsymyksen lisäksi vähän laiskuuttakin olla. En usko, että hän muuten olisi uimahallista ja kuntosalistakaan kysynyt, jos ei olisi ajatellut minun tarvitsevan enemmän liikkumista. Hän on vain aika arka ehdottamaan asioita. nyt otan itseäni niskasta kiinni ja pakotan liikkumaan enemmän. yes
Samalla, kun olin tk:ssa niin kävin myös Sylviä katsomassa. Hän on siellä vuodeosastolla. Hän oli oikein iloinen, kun menin. Meillä oli oikein mukavaa jutella yhdessä.
Kävin siellä kävellen. Sinne on matkaa noin kilometri, joten parin kilometrin lenkki tuli ihan niinkuin itsestään. Mennessä oli myötätuuli, mutta takaisin tullessa oli vastatuuli ja tänään on tuullut melkein myrskyn tavalla. Kyllä vastatuuleen on paljon raskaampi kävellä.