Aamulla olin labrassa ja siinä odotellessa minua rupesi naurattamaan, kun mieleeni tuli, että muut käyvät hienosti syömässä hienoissa paikoissa ja minun viikon kohokohta on aamupuuro kanttiinissa. Tulin sitten sanoneeksi tämän myös minusta verinäytteen ottaneelle tytölle. Hän nauroi tosi makeasti ja sanoi, että toiset ottaa jotain leivoksia ja minä lisäsin tai syövät jotain hienoja viinerleikkeitä tai pihvejä. Sitten hän naurunsa lomassa sanoi, että minun kannattaa sanoa tutuiille, että olin brunssilla eikä kertoa missä ja mitä söin. cheeky 
Kanttiinissa oli niin hyvännäköisiä muna-anjovisleipiä, että teki mieli. Otin kuitenkin puuron. Siinä sitten syödessä kuitenkin päätin, että otan vielä kahvin ja leivän. Hyvältä maistui, mutta kun olin puolet syönyt niin tuli niin täysi olo, etten jaksanutkaan loppua. Minä käärin sen takaisin kelmuun ja laitoin reppuun ja sitten kotona tunnin päästä keitin kahvia ja söin sen lopun ja oikein hyvältä maistui.

Henni soitti äsken ja pyysi kaveriksi illan jääkiekko-otteluun. Siis oikein Lukon sarja-peliä katsomaan, eikä Ollin peliä. Lupasin mennä, Henni käy ostamassa liput ja pääsemme Elisan kyydillä hallille. Olli tulee sinne myös kavereiden kanssa omista harkoistaan, mutta hän on omassa seurassaan. Marketta menee töihin sinne. Tuntia ennen ottelua he myyvät jotain veikkausarpoja avausmaalin tekijästä ja sitten äidit ottelun jälkeen siivoavat hallin. Heidän palkkionsa menee sitten poikien joukkueelle.

Nyt on hieno syyspäivä, aurinko paistaa kauniisti. On kivan näköistä, mutta varovainen täytyy kävellessä olla, kun on paikoitellen aika liukasta.