Kovin on mussukoilla aina hauskaa kun menen heille. Viime viikollakin menin joka päivä niin aikaisin, ettei siellä muita ollutkaan kotona. Siellä me sitten yhdessä nukuimme. Olimme välillä kaikki kolme Marketan sängyssä. Jos minä istuin sohvalla niin silloin oli Inka toisella ja Liisa toisella puolella ja rapsuttelin molempia. Kolmen hengen sohvalle me mahdumme kaikki nukkumaankin. Silloin Inka oli ylempänä ja Liisa alempana jaloissa. Välillä olimme niin, että jompikumpi oli minun jaloissani ja toinen nukkui toisella sohvalla.

Otin yhtenä päivänä kuvat näistä kavereistani. Niistä näkee kuinka hyvin me yhdessä nukumme, kun he ovat erittäin rauhallisia sisällä.

Tässä on Inka

IMG_1475-normal.jpg

ja tässä on Liisa

IMG_1477-normal.jpg

Yleensä Olli tulee ensimmäisenä ja koirat menee eteiseen iloisena vastaan kaikkia vuorollaan, mutten minä viitsi nousta. Huutelen vain sohvalta hei-heit. Ja koirat tulee takaisin minun luokseni. Eikä kukaan kuuntele tarkemmin mitä minä puhun kuin Inka ja Liisa.