Aamulla olin lääkärissä. Kaikki labratulokset näytti ihan hyvää, kuten arvasinkin. Lääkärini oli sitä mieltä, että minun on ehdottomasti otettava flunssarokotus keuhkojeni takia. Hän tuntui vähän huolestuneelta, että miten minä jatkossa pärjään keuhkojeni kanssa. Sellainen metka juttu tapahtui, että kun hän kuuli minun lihoneen pari kiloa niin hän ilahtui ja sanoi, että se on hyvä. Siis minulle ylipainoiselle ihmiselle. Hän jatkoi kuitenkin, että siitä voi päätellä, että minun toipumiseni on lähtenyt hyvin käyntiin. Ihan mukavaa. Senjälkeen menin kanttiiniin hyvälle aamupuurolle.

Tänään on ensimmäinen päivä tällä viikolla, kun aurinko paistoi eikä satanut koko päivää. Nyt tällä hetkellä sataa aika rankasti. Saan huomenna Inkan ja Liisan hoitoon. Toivottavasti huomenna on kaunis ilma. Olisi meidänkin mukavampi tehdä jokin kävelylenkki.