Eilen kävin Porissa sädehoitolaitoksella lääkärissä ja hoidon suunnittelukuvauksessa. Minulle annetaan yksi kerta kipusädehoitoa ja se annetaan ensi tiistaina. Kotisairaalasta soittivat illemmalla ja juttelimme eilisen reissun ja jatkoasiat.

Jatkoin toissapäivänä Kotikadun katsomista, kun se jäi silloin hiukan kesken eli viimeinen levy on katsomatta. Kun saan sen katsottua niin seuraavaksi katson "Vihreän kullan maa". Minulla on myös iso pino kirjoja lainassa kirjastosta. Nyt käy kuitenkin niin, että nukahdan aika pian kun alan lukea.

Yksi äiti Teresan peiton lappu on kesken. Kun aloitan kutomisen teen sen ekaksi valmiiksi. Sitten minulla on 15 lappua, jotka pitäisi toimittaa Tuulalle. En ole käynyt enkä voi vielä ajatellakaan CC:ssa käymistä, kun olen niin väsynyt. Viime viikolla olisi ollut lähimmäispalvelukin, mutta minä nukuin kotona.

Aloitin silloin joulukuun alussa kutomaan sukkia ja varret on valmiina. Siitä sitten jatkan niiden kutomista, ajattelisin jo tällä viikolla.

En ole ollut yhtään ulkonakaan, mutta tänään meinaan vähän mennä, ainakin roskiksella vaikken enempää jaksaisikaan. Eipä tässä nyt sitten mitään sen kummenpaa.

Mukavaa loppukuuta Teille kaikille!