Viikonloppu on mennyt tosi mukavasti.  Perjantai-iltana Marketta haki minut heille. Samoin eilen aamulla ja toi illalla kotiin. Tänään taas sama juttu. Siellä olen ollut ihan täysihoidossa ja toisten viihdyttämänä.   Liisalla on sellainen hyvä harja, en muista sen oikeaa nimeä, mutta joku hurminaattori se on. Käskin Hennin  koettaa sen kanssa minun hiuksiani, mutta ei se siinä ollut hyvä.  Senjälkeen kokeiltiin sellaista kumisukaa ja se oli hyvä ja tehokas.  Tukkani sai oikein hyvän käsittelyn. Aika paljon se oheni ja lisää sitten vielä saunassa. Tänään olin siis ensi kertaa leikkauksen jälkeen saunassakin. Itse olin katsonut peilin kanssa, että haava on jo varmaan parantunut. Marketta ja Henni vielä varmistivat asian ja kyllä se oli. Inka oli ensimmäinen saunassa ja ihan minun vieressä istui koko ajan. Otin vain sellaista leppoisaa löylyä, toiset ottivat kuumenpaa senjälkeen kun minä menin pesemään itseäni. Nyt olen siis puhtaana kotona hyvin syötettynä ja viihdytettynä.