Ensin pitää kertoa, että eilen oli kiva ilta, kun Inka oli minun kanssani pari tuntia, kun heillä oli kaikilla menoa. Henni oli kansalaisopistolla nypläämässä, Elisa ja Liisa olivat agility-treeneissä, Marketta vei Ollin hiihtokilpailuihin ja me kaksi yksinäistä saimme nauttia toistemme seurasta.

Tämä ei ole eilen otettu kuva. On otettu viime syksynä, kuitenkin leikkauksen jälkeen. Tämän jälkeen on sytostaatin takia minun tukkanikin lähtenyt pois, että olen nyt "skini".(Pääni puolesta).

Nyt sitten siirrytään tämän päivän suunnitelmiiin. Marketta toi jo minulle ruuan. Uunilämmintä, tänään tehtyä lohikiusausta, että ruoka on valmiina. Käyn sitten kaupassa ja vien postiin ristikkolehden. Senjälkeen katson telkkarista "Pieni talo preerialla"  ja samalla kudon joko Äiti Teresan peiton lappuja tai Juhalle villatakkia. Sitten syön. Huilaan ja sitten voikin jo olla kahvi vuorossa. Voin sitten taas huilata. Marketta käy iltapäivällä kaupassa ja hän tuo minulle maidot ja muut raskaat ostokset. Olisin muuten mennyt hänen mukanaan kauppaan, mutta kun nyt on kirjastossa taas mummuviikon tapahtuma. Siellä on palvelutalon asukkaiden esittämää ohjelmaa ja ajattelen mennä sinne. Saa nyt sitten nähdä toteutuuko suunnitelmani päivän suhteen.