Taas on perjantai vaikka juuri oli sunnuntai. Kuinka aika voikin kulua niin nopeaan. Pitää ihan miettiä mitä on tullut viikon aikana tehtyä. Maanantaina olin Café Caritassa Tiistaina Aimo soitti ja illalla oli Tornissa viimeisen kerran raamattupiiri, jossa olin. Keskiviikkona Risto soitti ja hän tykkää uudesta asunnostaan. Eilen eli torstaina kävin Porissa. Marketta vei Ollin sinne jäkispeliin ja me menimme sitten siellä ruokakauppaan. Sieltä ostin savusilakoitakin, kun en viime viikonvaihteessa silakkamarkkinoilla onnistunut silakkakaupoissa. Siellä oli myös hurjan hyviä pieniä metsämarjamunkkeja, sisällä hilloa ja päällä tomusokeria. Vielä on yksi jäljellä, mutta niin pyörii ajatuksissa ettei sitä kauan enää ole. Kaupasta menimme sitten Ollin peliä katsomaan.

Minulla oli tänään tarkoitus syödä silakoiden kanssa perunoita, mutta Juha tuli jo aamupäivällä kylään. Muutin sitten suunnitelmia ja paiston sikanautapihvejä. Keitin perunoita ja porkkanoita. Erittäin hyviä, sain eräältä tuttavalta ja ne on niin makeita kuin olisi oikein luomuja. Sitten aurinkosalaattia, leipää ja maitoa. Juha oli sitä mieltä, ettei hän ole pitkään aikaan syönyt noin hyvää ja maukasta ruokaa. Ihan hyvä, että maistui. Iltapäivällä hän sai sitten vielä kahvin kanssa savusilakkavoileipiä.

Sitten olen tietysti lukenut, täyttänyt ristikoita ja kutonut. Ja olen muutaman kerran käynyt Pyynpäässä. Eikä ole tullut kaappeja siivottua eikä mitään muutakaan hyödyllistä tehtyä. No jos sitten ensi viikolla.