Ulkona on nyt oikein kaunis ilma, mutta minä olen nyt sisällä varmuuden vuoksi. Alkoi taas viikonloppuna flunssa. Eilen olin aika kipeä, nyt on jo parempi olo, mutta ajattelin, että olen kotona, jos sitten menisi pikemmin ohi kokonaan. Tänään maistui jo ruokakin. Marketta toi töihin mennessään minulle jauhelihakastiketta. Itse keitin perunat ja vähän porkkanoita. Sitten otin vielä puolukoita. Äsken join kahvia ja sen kanssa oli oikein hyvää torttua, Hennin tekemää, jota tuotiin myös. Olen maannut ja täyttänyt ristikoita ja katsoin Sydämen asialla ja samalla kudoin.

Taloyhtiössämme on ilmoituksen mukaan vesi tänään katkaistuna klo 8.00-14.00. Äsken vettä tuli kuitenkin jo, en tiedä ovatko miehet ruokatunnilla vai onko jo tullut valmiiksi. Minulla oli eilen illalla kännykän muistutuksissa, että ota vettä astioihin. En olisi muuten muistanutkaan. Kyllä sitä jotenkin on orpo olo, kun ei vettä tule. Minäkin aamulla ajattelin, että kun olen koko päivän kotona niin pesen koneellisen pyykkiä. Samantien kuitenkin huomasin, etten pesekään, kun ei tule vettä. Heh-heh.

Olen saanut sen tuubihuivin valmiiksi. Sunnuntaina uudistin sen ja tuntui oikein hyvältä. Tein sen niin pitkäksi, että ulkona laitan kolmeen kertaan kaulan ympärille ja sitten sisällä löysästi kahteen kertaan

IMG_0721-normal.jpg