Tässä on iso pino kirjoja, jotka nyt jätettiin kirjahyllystä pois ja aion ensin lukea ja sitten laittaa pois. Tietysti riippuu siitä, että tykkäänkö kirjasta vai en, eli en välttämättä lue koko kirjaa ja voin vaikka pitääkin etten laita pois, jos tuntuu niin kivalta. Siinä on paljon sellaisia, joita en  ole koskaan edes lukenut enkä ole muistanut minulla olevankaan.

IMG_1716-normal.jpg

Ensimmäiseksi rupesin lukemaan tuota päällimmäistä kirjaa. Sitä en ole koskaan lukenut enkä muistanut sitä lainkaan ja se on ollut minulla varmaan jotain 10-15 vuotta.Se kertaa äideistä nimeltään Saara, Rebekka, Leea ja Raakel. Eilen sain luettua Saaran ja tänään aloitin lukemaan Rebekasta.

IMG_1718-normal.jpg

Olin jonkin verran lukenut kun yhtäkkiä tajusin, että sehän kertoo samasta Rebekasta, josta minulla on patsas.

IMG_1719-normal.jpg

Olen saanut tämän patsaan kummisedältäni noin kaksikymmentä vuotta sitten. Muistan kun usein lapsena heillä käydessäni pyysin päästä saliin katsomaan Rebeccaa.

Lisään tähän nyt yhden kuvan patsaan takaa

IMG_1935.jpg