Tänään oli taas muistikoulu. Ensin kävimme läpi Länkkärin juttuja eli ajankohtaisia asioita. Sitten viime viikon kotitehtävään pohjautuen yleisesti läpi millaisiata paikoista ja tunnelmista pidämme. Puheliaammat kertoivat ja hiljaisemmat kuuntelivat, niinhän se aina porukassa on. Sitten pelasimme muutaman hirsipuun. Kaikki eivät edes tienneet peliä. Lapsena pelasimme sitä aika paljon kavereiden kanssa ja olen kaikkien muksujen kanssa sitä jossain vaiheessa pelannut.Viimeksi olen pelannut sitä Ollin kanssa. Sitten oli sellainen tietokilpailu, jossa kysyttiin presidentteihin liittyviä asioita. Esim. lemmikkejä ja niiden nimiä, etunimiä ja oikeita nimiä, harratuksia ym. siis ei mitään varsinaiseen työhön liittyvää vaan kaikkea muuta. Ihan mukava juttu. Viimeksi sitten taas vartin jumppa. Samalla ope kysyi olemmeko tehneet tasapainoharjoituksia kotona. Joku oli tehnyt ja joku ei, minä en edes ole muistanut, että sellaisia piti tehdä. Pitää nyt sitten yrittää muistaa....  Ensi kerraksi pitää miettiä joku itselle tärkeä voimisteluliike ja käymme ne sitten läpi.

Kaulaliinan olen saanut hyvään alkuun. Mittasimme Elisan huivista pituuden niin joku 1 m 20 cm. On siinä vähän kutomista.

Kuvan väri on vähän virheellinen. Ei ole noin  keltainen vaan ihan beessin värinen. 

Eikä se nurjalta puoleltakaan mikään hassun näköinen ole. Siinä näkyy myös minun käyttämäni apupuikko. Se on tosi kätevä, en vaihda näihin uusiin hienoihin.