Helle senkun kovenee. Ei enää oikein mitään jaksa. Päivä meni kuitenkin oikein mukavasti.

Elisa soitti puolenpäivän aikaan, että lähdenkö hänen kyydillään Huuhkajantielle. He ovat menossa pelaamaan minigolfia ja sitten uimaan. Siellä oltiin juuri syömässä, että ruokaakin olisi ollut tarjolla, mutta olin ihan ennen lähtöä syönyt kotona. Sovimme, että otan ruokaa mukaan kotiin illaksi ja huomiseksi.

Menimme ensin Poroholmaan pelaamaan minigolfia ja moukan tuurilla minä voitin.Sieltä sitten meren rantaan ja toiset kävi uimassa ja minä isuin taas rannalla "omalla paikallani".

Meinasin lähteä Elisan kyydillä kotiin, mutta Marketta houkutteli minut jäämään, kun he rupesivat pihalla grillaamaan. Siinä istuin Inkan kanssa ja katselin kun toiset touhusi. Sitten oli pöytä herkkuja täynnä. Tietenkin makkaraa, mutta oli myös kananpihvejä, juustoa ja leipää. Ja minun lempijuomaani eli maitoa. Nam-nam.

Tietenkin kävi niin kun Marketta lähti tuomaan minua kotiin niin ne ruokarasiat unohtui heidän jääkaappiin. Pieni lenkki takaisin ja haettiin ne.

Kyllä täällä sisällä taas on 30 astetta, mutta nyt hiukan rupeaa viilenemään. Kaikki ikkunat ja parvekkeen ovet on auki.Yöksikin jätän muut paitsi makuuhuoneen ikkunan. En uskalla vedossa ruveta nukkumaan, kun tulisi paikat kipeäksi. Olin äsken suihkussa ja se hiukan virkisti. Ei edes kahvia ole tänään tehnyt mieli paitsi aamulla.