Tänään on liputuspäivä. Tänään on myös minun isäni syntymäpäivä. Jos hän olisi vielä elossa niin hän täyttäisi tänään 108 vuotta. Kaipauksella muistelen molempia, sekä isääni että äitiäni. Minulla oli hyvät vanhemmat.

Minulla on taas niin puhdasta, kun Elisa oli eilen imuroimassa luonani. Ollilla on tänään jääkiekkoturnaus Vermuntilassa. Siellä on 8 joukkuetta. Joukkueet ovat Porvoosta, Espoosta, Lohjalta, 2 Naantalista, Uudestakaupungista ja 2 raumalaista joukkuetta. Marketta leipoi eilen illalla sinne myytäväksi pizzaa ja on tänään koko päivän töissä siellä toimitsijana. Ollin joukkue voitti koko turnauksen mestaruuden!

Olen ollut tänään Kansalaisopiston kevätnäyttelyssä. Siellä oli monenlaisia hienoja töitä, oli kaksi Hennin nypläämää liinaakin ja sitten nyplätty ruusu. Siellä oli tehty iso taulu nyplätyistä ruusuista. Kansalaisopisto täytti 95 vuotta ja oli toiveena, että saadaan 95 ruusua. Niitä tuli kuitenkin, jos oikein muistan niin 114 kpl.

Henni kävi iltapäivällä minun luonani, ihan mopolla ajaen. Ja tuli uudelleen vielä illaksi. Me lämmitimme saunan ja vietimme oikein naisten saunaillan kaikessa rauhassa jutellen ja nauttien. Oli oikein mukava ilta. Ajattelimme toistaa tälläisen illan lähiaikoina.