Tänään oli niin kaunis aurinkoinen ilma, että lähdin ulos lenkille, joka suuntautui silakkamarkkinoille. Siellä oli väkeä oikein tosi paljon liikkeellä. Minäkin söin siellä. Ostin silakkapihvejä perunamuusin ja salaatin kera. Se oli niin iso annos, että minulta jäi kolmasosa, kun en jaksanut syödä, mutta kun se oli pahvilautasella niin minä taitoin sen kahtia ja laitoin muovipussiin ja reppuun ja syön myöhemmin kotona.Sitten ostin vielä toiselta myyjältä jälkiruuaksi pehmiksen, sellaisen vanilja-mansikka sekoituksen.
Siellä oli niin ystävällinen haastattelija etten voinut sanoa hänelle ei. Ja niinpä sitten keskustelimme ja hän täytti samalla lomakkeen. Aiheena oli, että mikä minun mielestäni on eniten vialla nykyisin yhteiskunnassa ja mitä voisimme tehdä asian hyväksi. No enhän minä siihen oikein mitään osannut sanoa, mutta kyllä me lappu täyteen saatiin ja palkkioksi vaivannäöstäni sain häneltä kahvisaippuan. En tiennyt, että sellaisiakin on.



Nyt minulla on sitten hienoja saippuoita, kun Marketta toi kesällä minulle reissulta oliiviöljymansikkasaippuan.



Siellä ne nyt ovat sitten jonkun aikaa vierekkäin vessan peilihyllyllä koristeena, kun en minä niitä heti malta käyttöön ottaa.


Iltapäivällä olin vielä katsomassa Ollin jäkispeliä.
Olenkohan tulossa vanhaksi, kun vartin verran luulin katsovani Lukko-Tappara peliä, kunnes toiset sanoi, että se Lukko-Ilves. blush Oi-voi sentään.
Pojat hävisivät 2-9, että oi-voi sekin. Täytyy sanoa, että kyllä poikien kasvamisen myötä peliin on tullut vauhtia.

Lisään vielä tähän silakkamarkkinoista, että oli hienoa, kun siellä oli useammassa kojussa myytävänä puolukoita ja kotimaisia omenia sekä sieniäkin (vaikken minä niistä tykkää). Minulla on nyt ostettuna senverran puolukoita, etten ostanut, mutta kauniita olivat. Enkä tällä kertaa omenoitakaan ostanut.