Viime viikon perjantaina Marketta ei päästänyt minua kotiin yksin yöksi, joten jäin heille. Lauantaina tulin kuitenkin senverran huonoon kuntoon, että menimme ensiapuun. Siellä minut laitettiin tiputukseen ja olin siellä sitten sunnuntai-iltaan asti. Illalla tiputus otettiin pois ja Marketta veikin minut sitten heille. Hän piti eilen töistä vapaapäivän ja hoiti minua. Juomista ja syömistä tarjosi yhtenään. Kyllähän jonkin verran maistuikin. En itse olisi niin paljon ottanut, vaikka kuinka yrittäisin. Ja vaikka tiedän, että nestevajaus on pahasta. Tänään Hennillä on vapaapäivä koulusta ja hän on nyt kotona ja minä olen edelleen heillä.

Eilen minua kävi siellä katsomassa ja tutkimassa kotisairaalan lääkäri ja antoi ohjeita lääkkeiden otossa. Hoitaja lupasi soittaa keskiviikkona. Toki saan soittaa sinne ennenkin jos minulle tulee jotain asiaa.

Mukavaa viikkoa kaikille!