Joskus postikin tuo yllätyksen ja vielä ihan virallisen näköisessä kuoressa. Minulle tuli tiliote ja siinä olikin ihan mieluisa yllätys. Olin voittanut 20,- ristikkolehden tehtävästä. Ja oli vielä niin mukava juttu, että palkinto tuli sellaisesta lehdestä, jonka Marketta on minulle tilannut äitienpäivälahjaksi.

Inka on ollut tänään taas minun kanssani ja päivällä paistoi aurinko kauniisti. Me teimme pienen Inkan mielen mukaisen lenkin kanalin rantaan. Nyt sataa ja tuulee, etten viitsi edes roskia lähteä viemään ulos.

Välillä pitää syödä lapskoussia ja oikein etikkapunajuuren ja kurkun kanssa. Oikein perinteisesti.

IMG_1782-normal.jpg

Tänään olen katsonut Sydämen asialla. Mutta nyt minulla on neljää eri sarjaa näitä vanhoja kotimaisia, että vielä jotain illalla katselen samalla kun kudon sukkaa.

IMG_1808-normal.jpg