Maanantaiaamu alkoi lenkin merkeissä. Marketta, Inka ja Liisa kavereina. Marketalla oli tänään vapaapäivä, kun hän menee ensi lauantaina töihin. Lenkin jälkeen kävimme kaupassa.

Sitten oli CC kahden viikon tauon jälkeen. Vieraanamme oli siellä seurakuntamme Kirsi pappi. Oikein mukavaa, kun joskus tulee tälläisiä yllätyksiä. Vein taas peiton lappuja sinne.

CC:n jälkeen tuli Sylvi kylään ja sitten myös Juha tuli meille. Minulla oli joskus talvella puhetta Osmon kanssa, että minun pitäisi maalata etelän puolen ikkunoista alareunat ja hän lupasi antaa maalia itseltään. Hän soitti ja sanoi, että hän on tänään maalannut omansa ja haluanko maalia ja pensselin ja teräsharjan lainaksi. Tottakai halusin.  Sitten vaan hommiin. Putsasin ensin ikkunat. Tarkastuksen jälkeen maalattavia ikkunoita oli 3 kpl ja ne ovat kolminkertaiset ikkunat. Onneksi Juha oli meillä ja hän rupesi auttamaan minua. Voi olla, että Juha teki koko hommasta enemmän kuin minä. Nyt ne on kuitenkin maalattu. Ensi yön taidan nukkua toisessa huoneessa, kun minun makkarissani on kaikkein eniten maalin hajua. Maalaamisen jälkeen hain Heseltä meille kerrosateriat ja hyvältä maistui.  Nyt on aika väsynyt olo. Huh-huh.