Nyt kun luonto on herännyt niin joka päivä tulee aina uusia kukkia, joita minäkin ihailen ja tykkään katsella ja otan valokuviakin. Olen toistenkin blogeissa ihallut kauniita kuvia, joita on otettu pihoilta ja parvekkeilta.

Minä huomasin yhtenä päivänä, että kun minulla on parvekkella olevassa amppelissa, jossa on muutama ruusu ja jotain isoja päivänkakkaran näköisiä kukkia niin ne ovat ruvenneet lakastumaan. Juttelin silloin Marketan kanssa puhelimessa ja sanoin sen ja hän ihmetteli, että mitä kukkia tarkoitan, kun hän ei muista muuta kuin tekokukkia siellä olevan. Sanoin, että juuri niitä tarkoitan. Oi sitä makeaa naurua, vaivoin sai sanottua, että minä olen todellinen viherpeukalo, kun saan tekokukatkin kuihtumaan.

Tässä olen jo ottanut sen alas katosta mutta ajattelin nyt ottaa siitä kuitenkin kuvan ennekuin vien kukat roskiin.

IMG_0897-normal.jpg