Ollilla oli jäkispeli Laitilassa ja minä pääsin siinä kyydillä Ailin luokse kylään.Oli kivaa nähdä ja oikein kunnolla jutella, eikä vaan puhelimessa tärkeimmät kuulumiset. Oli minulla kudinkin mukana. Olin siellä melkein kolme tuntia. Niinkauan kesti alkuverryttely ja peli ja loppujutut. Lukon pojat voitti 7-4.

Sitten menin vielä Marketan kanssa heille ja teimme koirien kanssa pienen lenkin. Ilma oli aika kivan tuntuista, tuuli oli vielä aika kovaa kuitenkin. Muksut meni kaikki katsomaan Lukon peliä Ässiä vastaan. Marketta laittoi joulukoristeita pois ja minä neuloin vähän hänen ompelukaapistaan jotain pois. Marketta haki muksut pelistä kotiin ja toi samalla minut kotiin vähän aikaa sitten.

Meinasi unohtua kertoa, että kun veimme muksut Äijänsuolle niin kotiinpäin mennessä ihan keskellä kaupunkia juoksi rusakko yli kadun ihan meidän edestämme. Onneksi vauhti oli niin hiljainen, että emme ajaneet päälle. Se oli oikein kauniin näköinen ja hiukan oli vielä ruskeaa karvaa mutta suurin osa ihan valkoista. Ja lujaa se juoksi.

Korjaus edelliseen. Näimme kyllä jäniksen, koska se oli jo melkein valkoinen. vain vähän oli  ruskeaa. En ymmärrä mikä minut sai kirjoittamaan rusakko, koska yleensä aina puhun jäniksistä edes mietttimättä enempää. Yritin varmaan olla fiksu. Heh-heh-hee minulle.