Taas ollaan sunnuntai-illassa. Viikko menikin tosi nopeasti, kun olin joka päivä Marketan luona. Eilen Marketta ja tytöt kävivät Ikeassa ja Myllyssä  ostoksilla. Olli ei halua shoppailla ja niinpä hän sekä Inka ja Liisa tulivat minun luokseni. Kun tyttäret lähtivät Raisiosta paluumatkalle niin he soittivat, että auto on niin täynnä, että Olli, koirat ja Ollin pyörä eivät mahdu autoon. No me sitten lupasimme mennä kävellen. Ville soitti kuitenkin Ollille ja pyysi kanssaan heittelemään fribeegolfia joten minä, Inka ja Liisa sitten teimme tämän kävelyn. Marketta toi minut sitten kyllä autolla takaisin kotiin.

Tänäänkin olen ollut päivällä Marketan luona ja haimme Juhankin sinne kylään ja syömään. Illalla olin pyörällä Kordelinin kappelissa. Siellä oli sellainen puolen tunnin iltatilaisuus. Kordelinin kappeli on vanhalla hautausmaalla. Tänään on ollut lämmin ja aurinkoinen päivä.