Nyt on koirulaiset haettu kotiin. Meillä meni oikein mukavasti viikonloppu. Eilen kävimme pari kertaa lenkillä. Kävimme molemmilla kerrroilla  ankkalammella. Menimme sinne kanaalin rantoja pitkin. Toisella kertaa tulimme takaisin Kirkonraunioiden ja Helsingintorin ja Savilanpuiston kautta. Annoin koirien valita kadunkulmissa suunnan.Cool

Liisa nukkuu yleensä omalla petillä. Se tuotiin mukaan, mutta rupesimme kuitenkin nukkumaan molemmat koirat minun vieressäni. Oli se vähän ahdasta, kun minun sänkyni ei ole kuin 80 cm leveä.  En raaskinut komentaa pois ja oli se ihan kivaa, kyllä minä tykkäsin. Oli koirillekin sitten varmaan tullut liian lämmin, kun  olivat menneet lattialle. Liisa nukkui sitten välillä lattialla, sohvalla, omalla petillä ja minun sänkyni vieressä. Inka nukkui vuorotellen lattialla ja minun vieressä.Hymy

Tänäänkin olemme tehneet kaksi lenkkiä. Aamulenkillä viivyimme pari tuntia ja tuli yli 4,5 km. Liisa ihastui niin eilisiin reitteihin, että halusi nyt mennä samoja katuja ja kanaalin rantoja. Näimme Vanhassa Raumassa yhden jäniksenkin ja oravan. Molempina päivinä oli oikein kesän lämpötilat ja aurinko paistoi täydeltä taivaalta, eikä edes tuullut.Cool

Nyt tuntuu vähän tyhjältä, kun on taas yksin.Itku