Aimo kävi eilen taas minua katsomassa ja olihan toisetkin kotona. Oli sellainen mukava pari-kolmetuntinen.

Nyt olen muutaman tunnin täällä Inkan kanssa kahden, kun Marketta on töissä, Henni kirjoituksissa ja Olli lähti puoli kymmenen aikaan Eerikkälään, josta tulee kotiin vasta perjantaina iltapäivällä tai illalla, en muista aikaa. Olli on siellä, kun hänellä on Sami Hyypiän akatemian jotain juttuja. Hän on siellä neljättä kertaa. Laitetaanpas korjaus, paikka on Eerikkilä.

Minulla on valmiiksi tehtyä ruokaa, lämmitän vaan kun rupean syömään. On pekonipastaa, ja se on oikein hyvää. Se on minun herkkuruokaani, olisi vaan kunnolla ruokahalua. Lisään tämän tänne väliin, kun kävin nyt jo syömässä, eikä paremmalta voisi maistua kun nyt maistui ja söin tavallista suuremman annoksenkin. Hienoa! Olen oikein tyytyväinen.

Täällä uusittiin muutama kuukausi sitten apteekissa kassakone ja senjälkeen ei ole ollut niitä hienoja mietelauseita. Kerran jo kysyinkin, että tuleeko niitä vielä uudestaan ja kerroin kuinka olen niistä tykännyt. Silloin kassatyttö ei tiennyt, että tuleeko. Onkohan joku muukin kaivannut lauseita, kun nyt on tullut. Ja olikin taas mielestäni oikein hyvä eli seuraavanlainen:

"Ensimmäinen askel avun saamiseksi on pyytää sitä."