Tämä on ollut taas se tiputusviikko. Maanantaina kun kävin labrassa ja lääkärissä niin sattui hassu juttu. Eksyin sairaalassa mennessäni labrasta lääkärin vastaanotolle. Olen mennyt sen lukemattomia kertoja ennenkin enkä ole yhtään edes ihmetellyt, että mihin kuuluu mennä. En tiedä missä nyt menin vikaan, mutta jouduin aina vaan pahemmin eksyksiin, enkä osannut edes takaisin sieltä. Sitten tuli käytävässä vastaan pari hoitajaa, joilta kysyin minne minun pitäisi mennä. Kun he kuulivat mistä olen tulossa ja mihin menossa niin he ihmettelivät kuinka olin voinut sinne joutua. No senkun olisi tiennytkin. Heidän ohjeidensa mukaan sitten löysin  oikealle tielle.

Sain paria väkevämpää särkylääkettä lisää vaikka olisi jo pitänyt ruveta kivut hellittämään. Maaliskuun puolivälissä otetaan tietokonekuva, josta nähdään tilanne miltä näyttää. Tiistaina annettiin tiputus ja olen ollut huonovointisempi, nyt alkaa jo tuntua paremmalta.

Eilen oli iltapäivällä kivaa, kun pääsin katsomaan Hennin vanhojentansseja.

Hennin%20vanhan%20tanssit%2014.2.2014-no

Oli se juhlallinen tilaisuus

IMG_1390-normal.jpg

Länsi-Suomessa oli videonpätkäkin tansseista.

Lisään tähän vielä viimeisen yllätyksen eli vauhdikkaan tanssin, joka oli myös Länsi-Suomen sivulla.

Klikkaamalla kohtia Länsi-Suomi tulevat näkyviin videot tansseista.