Nyt olen ollut oikeastaan aika laiskasti liikkeellä. Ei ole huimannut, mikä on hyvä asia. Se oli siis todennäköisesti liiasta innostumisesta johtuvaa. Olen kuitenkin Anittan kanssa aivan samaa mieltä, että ulkoilu on hyväksi. Joten nyt pitäisi sitten löytää se kultainen keskitie eli sopivassa määrin ulkoilua ja muuta tekemistä ja sitten tarpeeksi kuitenkin huilaamista.

Eilen illalla olin Nuortentalossa Diakoniaseuroissa. Ne pidettiin Aulin eläkkeelle jäämisen kunniaksi. Olen tuntenut Aulin 21 vuotta. Alkuvuonna 1990 Auli ja Terttu aloittivat täällä ensimmäisen lähimmäispalvelukurssin. Olin siellä mukana ja olen siitä asti toiminut Lähimmäispalvelun vapaaehtoistyöntekijänä.

Tänään oli Vanhojentanssit. Minäkin pääsin mukaan katsomaan, kun Elisa tanssi siellä. Se oli siis lukiolaisten "vanhojen" esittämä juttu. Kyllä oli hienoa katseltavaa. Olivat tosissaan tehneet työtä. Tanssit meni hienosti ja puvut oli hienommat kuin pressan linnassa. Oli tosi juhlallinen tilaisuus.