Tiistaina vietettiin ennakkoon Ollin synttäreitä. Oikea päivä sattuu tänä vuonna juhannusaatoksi ja hän on silloin "matkoilla". Eikös ne herrat niin pruukkaakkin? Oli se oikein mukava ja herkullinen tilaisuus ja kaikki kynttilätkin sammuivat yhdellä puhalluksella, toivomus kyllä unohtui.

Eilen olin keuhkojen tietokonekuvauksessa. Tänään kävin diabeteshoitajan vastaanotolla. Minulla on nyt sitten diabetes. Sain mittarin, jolla itse voin seurata verensokeriani. Totesimme, että syöminen ja liikunta minulla on aika hyvällä mallilla. Sain myös seuraavan vastaanottoajan hänelle. Pari tuntia myöhemmin minun lääkärini soitti minulle, että tietokonekuvauksen tulokset ovat tulleet. Minulla on oikessa keuhkossa kasvain. Hän laittaa minulle lähetteen Poriin, jossa tutkitaan tarkemmin ja mietitään jatkohoito. Hän oli sitä mieltä, että Porista tulee aika minulle pian.

Minä sain tänään seurakseni Maisan ja Roopen. He ovat ilonani koko juhannuksen.

Tässä on kuva Maisasta. Hän on parin viikon takaisen näyttelytuomarin mukaan "virkeä mummeli".

Tässä on Roope.

Maisa, Roope ja minä toivotamme kaikille hyvää ja raitista juhannusta.