Eilen sain kirjeen, että Leenat kokoontuu taas joulukuun alussa. Nyt meitä on 10 Leenaa, jos kaikille sopii tulla.

Tänään olin aamulla labrassa ja kävin taas sairaalan kanttiinissa puurolla, kun siellä on niin hyvää puuroa. Perjantaina minun kroppani kuvataan oikein tietokoneella. Sitten joulukuun puolivälissä on taas lääkärintarkastus.

Perjantaina on illalla Meriristissä vapaaehtoisten vastuunkantajien adventtijuhla. Viime vuonna olin niin huonossa kunnossa etten voinut osallistua sinne. Siellä on ensin ohjelmaa ja sitten on tarjoilua. Edellisvuonna olin mukana ja oli oikein onnistunut tapahtuma.

Tänään olin Markettan luona ja kun hän tuli töistä niin lähti kaupungille ja minä ja Henni menimme mukaan. Minä laitoin tavan mukaan kutimeni sohvapöydälle. Kun tulimme takaisin niin ihmettelin, kun Inka ei juossut minun viereeni vastaanottamaan vaan istui yläkerran rappusten vieressä. Katsoi välillä minuun  ja välillä yläkertaan. Henni meni huoneeseensa ja huusi sieltä minulle, että tules katsomaan mitä on hänen sängyssään. Siellä oli minun kutimeni niin nätisti peiton poimuissa piilossa, eikä ollut yhtään silmukkaakaan pudonnut vaikka oli kahdella puikollakin. Inka oli sen sinne vienyt ja piilottanut. Hän ajatteli vissiin, etten voi lähteä kotiin, kun en löydä käsityötäni.