On itsekseni naurattanut yksi juttu. Nimittäin viime pyhänä kirkkokahvilla samaan pöytään, jossa minä olin Mirjan kanssa tuli myös yksi vanha mies, jonka olen ulkomuodolta tuntenut kaksi-kolmekymmnetä vuotta, mutten ole koskaan mitään hänen kanssaan puhunut. Siinä oli muita hänen tuttujaan ja oli aika vilkasta keskustelua. Siinä sitten keskustelun lomassa minulle selvisi, että tämä minun vanhana pitämäni mies on kolme vuotta nuorempi kuin minä. Enhän minä mitenkään sitä paljastanut, mutta kotona on kyllä naurattanut, että mitähän muut mahtavat minusta ajatella.

Tänään on ollut oikein hieno ilma ulkona ja vähän lämpimänpääkin. Aurinko on paistanut kauniisti. Lintuja on näkynyt monenlaisia ja oravankin olen nähnyt. Kukkasia tulee kovaa vauhtia lisää, mutta Marketan vappuna istuttamia amppelikukkia pakkanen viime yönä palellutti. Emme vielä tiedä menivätkö ihan kaikki vai virkoaako niistä vielä jotain. Toivottavasti tulee.