Eilen kun posti pudotti luukusta postia niin samalla kuului kova pamaus. Menin tietysti äkkiä katsomaan, että mikä siellä paukahti. Oli suuri ja paksu kirjekuori. Se tuli Positiivareilta. Olen tilannut sähköpostiini Ajatusten aamiaisen. Se on mukavaa luettavaa, siinä on hyviä ajatuksia. Siinä on joskus joku kyselykin. Yleensä en niihin vastaa, mutta nyt vastasin. Siinä kysyttiin naapureiden välisistä suhteista. Olin voittanut siinä palkinnon. Se oli Tom Lundbergin kirja. Avain, luovuus, ilo ja uudistuminen

IMG_1755-normal.jpg

Kirjekuoressakin oli mukava ajatus : Kun teet kaksi ihmistä onnelliseksi, olet itse tavallisesti heistä toinen.

Siinä sähköpostiin tulevassa Ajatusten aamiaisessa on aina muutama hyvä ajatus.

Minun apteekkini kuitissa oli monta vuotta lopussa aina mukava ajatus, mutta nyt kesällä se on jäänyt pois. Ajattelin ensin, että se on sentakia kun siinä luki kun apteekki täytti tasavuosia, mutta ei ole senjälkeenkään, kun se jäi pois niin ei ole ollut tätä mukavaa ajatusta, että varmaan he jättivät sen sitten kokonaan pois.

Tänään on ollut taas oikein kaunis aurinkoinen syyspäivä. Olen ollut pienellä lenkillä Inkan kanssa, kun hän oli tänään taas minun seuranani.