Olin molempina päivinä eli lauantaina ja sunnuntaina Marketan luona.Nukuin molempina päivinä suuren osan ja Inka oli koko ajan minun vieressäni. Liisa ja Viima olivat vieressäni myös, kun he olivat käymässä siellä. Ja kävivät useammankin  kerran. Elisa ja Henni ottivat kuvia koiruleista. Heistä on otettu ryhmäkuvia. Nyt jo kesä ja syyskuvat. Nyt kun tuli lunta niin saivat vihdoin talvikuvia.

Liisa%2CViima%20ja%20Inka%201.2.2015.jpg

Olen jo pidemmän aikaa ajatellut, että pitäisi mennä silmälääkärille. Eilen Marketta rupesi netistä katsomaan aikoja ja sai täksi aamupäiväksi tilattua minulle ajan ja oli tänään minua kyydissä. Valitsimme samalla minulle uudet kehykset ja noin kaksi ja puoli viikkoa niin lasit ovat valmiit. Kyllä sitten pitäisi vähän paremmin nähdä niillä. Kaukolaseihin tuli enemmän kuin lukulaseihin korjausta.

Marketta oli aamulla tehnyt ruokaa ja toi sitä minullekin. Ei minulla paljon ollut ruokahalua. Olin viime yönä niin kipeä. Syötyäni menin maata ja nukahdin  heti ja nukuin neljään asti. Porista lääkärini soitti ja kysyi kuinka olen pärjännyt. Hän lisäsi vähän kipulääkitystä voimakkaammaksi.

En ole nyt useampaan päivään ollut ulkonakaan, kun olen ollut niin väsynyt. Ikkunasta katson ulos ja siellä on niin kauniin näköistä, kun on puhdasta valkoista lunta.